среда, 05. јул 2017.

TRES LECHES - TRI MLEKA ili TRI LEĆE

Već dugo se spremam da napravim ovaj kolač koji mnogo podseća na koh, ali nije koh. Ima mnogo više mleka, puno mlečne masti, a po vrhu karamel preliv. Konačno sam pronašla kondenzovano mleko, sve ostalo je već tu i eto nama ovog divnog, natopljenog kolača. Dobro rashladjen prija i u toku velikih vrućina :) Pravila sam ga po receptu od Aliki.



SASTOJCI:

175 g brašna
100 g maslaca
5 jaja
130 g šećera
1 kašičica praška za pecivo
na vrh noža soli
1 kašičica vanilin arome

PRELIV:

400 g kondenzovanog mleka
250 ml Imlekove slatke palake
250 ml mleka 3,2 % mm

i još karamel preliv

PRIPREMA:

Maslac sobne temperature umutiti mikserom, dodati šećer, vanilu i jaja i sve dobro sjediniti mikerom. Mutiti na najvećoj brzini da dobijete penastu masu.

Dodati brašno pomešano s praškom za peciom i solju. Sjediniti i usuti u pleh obložen pek papirom. Koristila sam pleh 30x20 cm.

U rerni zagrejanoj na 180 stepeni peći koru oko 15 minuta.

Pečeni patišpanj izbockati čačkalicom i preliti smesom mleka i pavlake.
Može to biti hladan preliv, a ja sam ga malo zagrejala da bi se pavlaka lepo rastopila i sjedinila sa svim sastojcima. Zagrejati na tihoj vatri vrlo kratko, tek da se one masne gromuljice rastope.

Preliti mlak patišpanj mlečnim prelivom i ostaviti ga u frižideru preko noće da dobro upije sve.

Dobro prohladjen kolač preliti karamel prelivom. Možete ga napraviti ili koristiti već gotov.

Poslužiti dobro rashladjen kolač, ali ne preterivati. Puno je kalorija u njemu.

* Po želji možete mlečni preliv zasladiti. Ja sam dodala 3 kašike šećera u prahu, na kraju je kolač malo više sladak, a vi odlučite šta vam više odgovara.



Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...